czwartek, 3 kwietnia 2014

Projekt Sakura

Dziś niekulinarnie, za to bardzo wiosennie. Do udziału w projekcie Sakura organizowanym przez Ziołowy Zakątek w ogóle nie trzeba było mnie namawiać, odkąd zrobiło się ciepło i słonecznie a drzewa zaczęły kwitnąć w ogóle nie mogę usiedzieć w domu. Mam wrażenie, że jest w nim ponuro i przygnębiająco. Ciągle albo wysiaduję na balkonie albo biegam z aparatem po podwórku :) tyle kwiatów wkoło, wspaniała pogoda, przepiękne widoki... Wiosna to zdecydowanie najlepsza, najbardziej kolorowa pora roku! Poniżej parę fotek a właściwie zgodnie z zasadą projektu tylko 3, które wybierałam od soboty, bo nie mogłam się zdecydować :) Może i Wy wybierzecie się na spacer i weźmiecie udział w projekcie? Szczegóły znajdziecie na blogu organizatorki. Pozdrawiam wiosennie :)

Brzoskwinia pod balkonem



2 komentarze:

  1. Ależ wiosenny wpis! Ja również uwielbiam wiosnę! Zdjęcia robią wrażenia! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wiosenne zdjęcia.... :)) też postanowiłam,, udzielić się,, w projekcie....
    Fajny blog...może wspólna obserwacja....?

    OdpowiedzUsuń

Cieszę, że tutaj jesteś :) Podziel się swoją opinią!
Anonimie podpisz się proszę chociaż imieniem :)